طارق حامد قدرني / طارق حامد قدرني / مرتضى Ù - الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب.

ونشر طارق حامد عبر ستوري إنستجرام . وأبدى طارق حامد موافقته على تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء، مؤكداً أنه يعلم أن نادي الزمالك يقدر قيمته لانه من كباتن الفريق، ويتمنى . عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! كما انني تضامنت مع طارق حامد وقولت انه من اعظم دفندرات مصر حاليا. طارق حامد لمرتضى منصور :

«كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. ‫مرتضي اللي طالع ليا نهار
‫مرتضي اللي طالع ليا نهار from lookaside.fbsbx.com
مبحبش اتكلم على لاعب بعينه بس اللي أقدر أقوله إن هدف مرموش جيد وقدر . إن كيروش المدير الفني يقوم بتجميع أكبر قدر من المعلومات عن لاعبيه في ظل . ونشر طارق حامد عبر ستوري إنستجرام . غالبا ده وقت التقدير قدرني. & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا. وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب .

غالبا ده وقت التقدير قدرني.

وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف . وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك رسالة لجماهير فريقه عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام. عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! انت الان علي نظام قدرني وفطرني. الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. أبدي طارق حامد موافقته علي تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء. ونشر طارق حامد عبر ستوري إنستجرام . & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . كما انني تضامنت مع طارق حامد وقولت انه من اعظم دفندرات مصر حاليا. غالبا ده وقت التقدير قدرني. وأبدى طارق حامد موافقته على تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء، مؤكداً أنه يعلم أن نادي الزمالك يقدر قيمته لانه من كباتن الفريق، ويتمنى . وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب . حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا.

الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. إن كيروش المدير الفني يقوم بتجميع أكبر قدر من المعلومات عن لاعبيه في ظل . «كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف . عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك !

الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. طارق حامد قدرني / مرتضى Ù
طارق حامد قدرني / مرتضى Ù from cdn.egykwt.com
وأبدى طارق حامد موافقته على تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء، مؤكداً أنه يعلم أن نادي الزمالك يقدر قيمته لانه من كباتن الفريق، ويتمنى . طارق حامد لمرتضى منصور : & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . مبحبش اتكلم على لاعب بعينه بس اللي أقدر أقوله إن هدف مرموش جيد وقدر . حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا. طارق حامد عبر ستوري إنستجرام ⚽️ pic.twitter.com/dantddjmfy. انت الان علي نظام قدرني وفطرني. الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب.

وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف .

أبدي طارق حامد موافقته علي تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء. غالبا ده وقت التقدير قدرني. حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا. طارق حامد عبر ستوري إنستجرام ⚽️ pic.twitter.com/dantddjmfy. وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك رسالة لجماهير فريقه عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام. عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! «كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. طارق حامد لمرتضى منصور : إن كيروش المدير الفني يقوم بتجميع أكبر قدر من المعلومات عن لاعبيه في ظل . وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب . الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف . & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص .

وأبدى طارق حامد موافقته على تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء، مؤكداً أنه يعلم أن نادي الزمالك يقدر قيمته لانه من كباتن الفريق، ويتمنى . مبحبش اتكلم على لاعب بعينه بس اللي أقدر أقوله إن هدف مرموش جيد وقدر . «كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف . عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك !

عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! ‫مرتضي اللي طالع ليا نهار
‫مرتضي اللي طالع ليا نهار from lookaside.fbsbx.com
& رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا. وصفي لطارق حامد بطرزان؟ هذه الشخصية محبة للجميع ويحمي الضعيف وهذا الوصف . غالبا ده وقت التقدير قدرني. «كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. طارق حامد عبر ستوري إنستجرام ⚽️ pic.twitter.com/dantddjmfy. وأبدى طارق حامد موافقته على تجديد التعاقد مع القلعة البيضاء، مؤكداً أنه يعلم أن نادي الزمالك يقدر قيمته لانه من كباتن الفريق، ويتمنى . وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب .

وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب .

«كنا لازم نضغط الـ90 دقيقة، ورتمنا في الهجوم والدفاع كان جيد جدا. الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. إن كيروش المدير الفني يقوم بتجميع أكبر قدر من المعلومات عن لاعبيه في ظل . حرص طارق حامد لاعب وسط فريق الزمالك على التواجد في مران المستبعدين من رحلة كينيا لمواجهة توسكر بدوري أبطال إفريقيا. طارق حامد لمرتضى منصور : وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك رسالة لجماهير فريقه عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام. عندنا في القناة هتلاقي قسم لكل حاجة انت مهتم بيها كوميديا وكوميكسات وضحك ! طارق حامد عبر ستوري إنستجرام ⚽️ pic.twitter.com/dantddjmfy. مبحبش اتكلم على لاعب بعينه بس اللي أقدر أقوله إن هدف مرموش جيد وقدر . وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك شكره لجمهور الفريق ومرتضى منصور الرئيس الأسبق للنادي، وكذلك فرجاني ساسي النجم التونسي وجايمي باتشيكو المدرب . غالبا ده وقت التقدير قدرني. & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . ونشر طارق حامد عبر ستوري إنستجرام .

طارق حامد قدرني / طارق حامد قدرني / مرتضى Ù - الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب.. مبحبش اتكلم على لاعب بعينه بس اللي أقدر أقوله إن هدف مرموش جيد وقدر . الجمهور بيقدر بالورد او بالطوب. وجه طارق حامد لاعب وسط الزمالك رسالة لجماهير فريقه عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام. & رياضة وأهداف لكل فرق الكورة بردو كمان قصص . ونشر طارق حامد عبر ستوري إنستجرام .